vineri, 10 septembrie 2010

Multumesc ...

Da , prea multa lume se plange. Eu postez acest blog sa multumesc.

Multumesc ca am trecut prin greu.
Multumesc ca am scapat de multe ... USHOR !
Multumesc ca am o mama buna si un tata iubitor.
Multumesc k am 2 prieteni adevarati.
Multumesc ca am vizitat lumea intreaga
Multumesc ca sunt sanatos
Multumesc ca sunt iubit
Multumesc ca am gresit mai devreme ..decat mai tarziu
Multumesc ca judec diferit de altzi si ma face sa ma simt special
Multumesc ca cred in Dumnezeu
Multumesc ca M-a ajutat mereu
Multumesc ca pot privi Jumatatea plina a paharului
Multumesc ca cat de cat am ambitzie
Multumesc ca m-am nascut in Romania ....si nu in Congo
Multumesc pentru tot ce am primit
Multumesc ca am putut sa ma abtzin la unele
Multumesc ca am facut aproape mereu ce am vrut
Multumesc pentru tot !!!!
Multumesc ca pot fii mai bun !

Multumesc Lui Dumnezeu pentru tot .......

MULTUMESC TUTUROR CARE MA ACCEPTA ASA !

Niciun comentariu: